Daha söylenmedi şarkımız

  

   Biliyorum yavaş yavaş solan

 el değmedik çiçekler yok değil 

 Yine de rengârenk bahçeleri düşlüyorum. 

 Biliyorum ki nefrete bürünmüş

 sevgiyle donatılmamış yürekler yok değil 

 Ve biliyorum ucu bucağı olmayan

 hasretler yok değil 

 Ama yine de dipsiz gecenin ardından çıkacak 

                    güneşi düşlüyorum. 

 Biliyorum dili dişi kilitlenen

 sesini çıkarmayanlar yok değil 

 Ve umudunu yitirip

 “bir şey olmaz” diyenler…  

 Biliyorum damla damla biriken

 gözyaşı selleri yok değil 

 Her şeye rağmen acıya direnenleri görüyorum. 

 Gelecek demekle gelmeyecek güzel günler biliyorum 

 Özgürlük şarkılarını söyleyeceğimiz 

           günleri düşlüyorum. 

 Kavgama çağırıyorum 

 Daha söylenmedi şarkımız, 

 Daha gerçekleşmedi düşlerimiz. 

 Er ya da geç gerçekleşecek biliyorum. 

 

Yorumlar