ben zaten




sakladığım samanın zamanıyla münasebete giremem

aklımı kaybetmiş olmam bürokrasiyi ilgilendirmez kimler var ki uzvuna hakim ben zaten uzun ince bir yolda da yürümem deplasmana çatık kaşla giden çocuklar askerliklerini bedelli yaptılar ağızla adam eksiltmeye milenyumdan saygılar ben zaten yumruk nedir bilmem yoğun istek üzerine alafranga biz şimdi sofraya bıçak da koyalım da orta doğu falan derse ananem sünnetleriz tabakları sonra arapça ismimin boynuna demir kolye bana bağrılmak bomba bana seslenilmek çevre kontrolu bana arkadaşlık islamafobia ya neyse ben zaten alelade yerlere kusmam prensiplere sultanahmette dar ağacı türkçeyi de kabul etmiyorlar bu hengameye annem babam merak eder ben zaten sizin şerbetinizden içmem kalkalım demişim susalım, gidelim falan somurtmuşum da dil çıkartmışım arkadan ah ne belaymışım kasım ortalarında bilmiyorum ki ben zaten manevi tükürmem görmüş beni j'adorela elimde türkçe sözlük şiir derim bağırırım süleymaniyede je ne puis me passer de vous ben zaten sensiz yapamam kim çıkar bu sahneye elinde martin lutherle kimin sesi gürleşir malumatı furuştan kapı kapı kölelik kapı kapı aforoz dediler çık artık sende bi halt olacak demiştim ben zaten incile hafız edilmem sabahına kuyusunu kazdığım bilimin yani kaplumbağa dili ve edebiyatı hiç kesesi yok neşesi yok ben zaten kadir kıyamet nedir bilmem delirmiş dediler vurmuş kafayı falan çekmiş gitmiş kapı dürbünündeyim halbuki anamdan izin bakkaldan meybuz ah bu serserisizliğime mübalağa ben zaten osmansızca konuşmağa gelmem 1984 sen ismet özel, şair, kırk yaşında her şey sen yaşarken oldu bunu biliyoruz.

M.Fanya Genç

Yorumlar