ecel temennisi



Yarın kırkım okunur, ona göre giyin
 
Yani şık ol dudakların seni tamamlasın, 
Akşama doğru İstanbul'un bütün şamdanları yanar 
sarhoşların mektupları kırkım gibi okunur 
amin deme bana, bu söylediğin bana çok dokunur 
Saçma sapan bir laf gibi ortada kalırım 
Gecenin bir yarısı kalkar gider, Amsterdam'a bir bilet alırım 
çok canım çeker seni 

İnan çok canım var seni çeken, sürükleyen, seven, yıpratan 
Seni dağlara taşlara çöllere ummanlara atan, oralarda 
Bırakan, bak kestim işte yine kendimi, eşkenar üçgenlere 
Benzedim; iç açılarımın toplamı yok, sıfır, sıfırı anlasana 
  
Yarın kırkım okunur, ona göre giyin; 
Çok kötü yazılmış bir dua olup kapanırım ellerinle Allah'a 
Ve bir ihtimal 
Sana... aşka, insafa, güzel insana... 
Vaktin var, bari sen ölme, ah mecbur sükunetim 
Fail kelimesinin meçhul kısmını anlasana! 


Küçük İskender 

Yorumlar