bakire bir zihin istiyorum


sonu aynı 

her hikayenin

her rüyanın 

derin anlamsızlık 

ve acı

gücüm yetmiyor bazı şeylere

elim kolum da tutmuyor artık

sigara içmek için uzanıp yere

boş bakmak istiyorum tavana

tavandaki rutubeti izliyorum 

fayda etmese de

küfür ediyorum 

ama inan bilmiyorum kime

sanki 

bütün evren 

7 milyar insanın ortak kurgusu

beni bu hale getiren 

artık hissetmek istemiyorum 

eksikliğimi ve yorgunluğumu

bakire bir zihinle

sahilde bira içmek istiyorum

güneş yüzümüzü yakarken

sevgilimin kısık gözlerini izleyeyim

savursun saçlarını

baksın bana 

gülümsesin 

sonra içebildiğimiz kadar bira içip

şiirler okuyalım birbirimize

şiirden nefret etse de

açsın okusun benimkileri bana

sonra durup dururken 

hiç olmadık bi anda

olabilecek en yanlış zamanda

seni seviyorum diyebileyim ona

her aşk bir başkaldırıştır aslında

modernize olmuş insanın

bireyciliğiyle kalışı karşı karşıya

aşık olalım,başkaldıralım

ama hep,birlikte olalım

Can Kızıl

Yorumlar