Doktor Hakkında


 Doktor Hakkında

              -Ⅰ-

aşkın doğruluğunu bilemem

doğru zamanı itina ile seçemem

bakınca 

bunları hiç düşünmem

aşık olur

öperim sevgilimi 

nur-u aynim olan dudaklarından

ben aşık olduğum zaman

durur dünya

ilgimi çeken tek şey

sevgilim ve saçları olur

benim aşkım 

sınır da tanımıyor mesela 

bunu bugünlerde öğrendim

bir doktora aşık oldum

uzaktaki bir doktora

doktor da bana aşık olmuş

halbuki doktor insan sevmiyor

               -Ⅱ-

doktor biraz hırçın

bir davası olmayan

hayattan bıkkın

doktor biraz farklı

ona göre mesela gariptir ki

köylüler oy vermemeliymiş

kendi de vermemeliymiş

ne saçma!


'toplumu var eden

burjuva sofralarınıza 

meyveyi veren

köylüdür doktor hanım'


doktor ona böyle şeyler

söyleyince gülüyor

doktor ona

doktor dememenden de 

pek haz etmiyor

           -Ⅲ-

doktoru özlüyorum 

her istediğimde saramıyorum öpemiyorum

evet ama 

doktorun sanırım mistik güçleri var

her istediğimde onu hissedebiliyorum

sesini duyuyorum

doktor burda bunu derdi

diyebiliyorum

eğer doktor şu an karşımda olsaydı

şu iki cümleyi söylemek isterdim ona

  'yaşadığım en güzel mağlubiyet

     seni sen gibi sevmek'

Can Kızıl

Yorumlar