Doktor,Ölüm



Doktor,Ölüm

doktorla birlikte olmanın verdiği

huzur ve huzursuzluk hali

doktor biraz garip biri

bana derman

bilinmez belki ileride insanlara da derman

ama doktor her gün kendini öldürüyor

kahırla sancıyla

beyni kalbini öldürüyor

doktor öldükçe 

ben de ölüyorum

çektiği her sancı

içimde bitiyor

ve kahroluyorum

buna engel olamadığım için

doktorun sancısı geçmiyor 

doktor her gün ölüyor

bir insan bir günde

ne kadar ölebilirse

doktor o kadar ölüyor

ve ben her öldüğünde

sadece izliyorum

boğazım düğümlü

tabi doktor üzülmesin diye

süzülmüyor deryalar gözlerimden

sessiz çaresiz

doktorun ölümünü izliyorum

doktorun ölümü

doktor

ölüm

ben

sevgilim

sana söz

gün gelecek ölmeyeceksin

sonra beraber sarhoş olacağız

oturup gene yapacağız

o ünlü gevezeliğimizi

ben gene inandırmaya çalışacam

kurtuluş olduğuna sosyalizmin

bana inan

ben hep seninle olacam

gerekirse seninle ölecem

ama

hep,seninle

Can Kızıl

                                             dipnot:Doktor,'doktora özlem' serimde ona çok fazla doktor dememden rahatsız olduğu için seriyi bitiriyırum.Alacağın olsun doktor!


                                                                                   

           

Yorumlar