gel diyorum



yıllarca kovaladı

peşimden bir an olsun ayrılmadı

bu fantastik yalnızlık

sevgilimin dudaklarında sözcükler sarfederken

yalnızlık gözlüyordu imlamı

kaybetmiyordu

girdiğimiz her savaşta istisnasız kazanıyordu

ah şu yalnızlık

farkındalığının getirdiği aptal sırıtışı

en ücra en taşra yerleşkenin

en dipsiz kuyusundan çıkma

bu fantastik yalnızlık

düşünüyorum düşünüyorum

akıl karı değil

ellerimde sevgilimin narin yüzü

gözlerine bakıyorum

sonra olup olmadık haykırıyorum

ben yalnızım

sen yoksun 

olmadın

sen bir rüyasın  

sonu gene hüsran

ve yalnızlık olan

gel diyorum

ben henüz senin yalnızlığına 

alışıkken kopalım

çünkü sen yoksun

olmadın

hayatım farklı değil

bi önceki yalnızlığımdan 

gel diyorum 

bir an önce toparlan git

üzmeyelim benim yalnızlığımı

çünkü korkuyorum

senden

sensizlikten 

yalnızlığımın anlama erişmesinden

Can Kızıl

Yorumlar