allahsız hayalete mektuplar


 

Nur-u aynim,Ruh-u revanım,pek değerli hayaletim, 

Nasılsın? Keyfin,sıhhatin yerinde midir? 

Bilirsin 

Yanına gelmem için boyut değiştirmem gerekir 

Ve herkes bunun farkındadır. 

Boyut değiştirmeye mecalim yok 

Zaten bizim burda yasaktır. 

Sen bakma onlara  

Bizim buralar pek bi fabldır. 

Çok sık elektrik kesilir -hep- 

Ama kimsenin evinde mum yoktur. 

Zaten burda herkes karanlıkta veya -ında yaşar. 

Belediye gibi güneş de pek uğramaz buraya. 

Annemin dediğine göre 

Ben doğmadan önce doğmuş,son kez. 

Güneşin bana garezi olabilir, 

Ama kimse bunun farkında değildir. 

Fabldır dedim ya, 

Buraların bakkalı, manavı, kasabı konuşur. 

Ama limit yok bizim buralarda, 

Kimse kimseye ne sağdan yaklaşır ne soldan. 

Hep putinvari mesafeler vardır arada. 

Olsun, 

Bizim buralar pek eğlencelidir. 

Geceleri kediler ulur,tavuklar namaza durur. 

Eğlenceli dedim ya,daha yeni mi şaşırıyorsun? 

Fazla uzatmiyim, kestirip attığında bitmiş olsun. 

Anlayacağın benim oraya gelmeye iznim yok. 

Bilirsin babam sert. 

Sen de zaten buraların yolunu bilmezsin pek.

Allaha da inanmazsın. 

Böylelikle bizim ahiret işi de yalan. 

Sahi  

Bi daha ne zaman görüşeceğiz? 

Can Kızıl 

                                                                                               

                                                                      Tarih: Bilmiyorum takvimleri attım. 

                                                                      Gönderen: Bu günlerde kendimi eskimo gibi hissediyorum.

                                                                      İmza: Bilmediğim kağıtlara atmam. 

Yorumlar