forma şansı verilmeyen wonderkid

 


Kaç topluma bedel bizim gibiler? 

YARABBİLALEMİN,bu nasıl bir düzen? 

Nefesler kantara konuyor,duvarlar azılı düşman. 

Bakın bana izin verilse büyük adam olacam. 

Beni neden sevmiyorsunuz ey yüce MEMURLAR! 

Tamam,en sert küfürlerimi hep size sakındım,doğru. 

Hatta her şeyi düzeltebilmem için, 

20 sene öncesine gitmem gerekir,bu da doğru. 

Ama gerçekler felaketten ibaret değil midir zaten? 

Tamam,çok konuşmicam özür dilerim. 

Bakın bana zaman –hatta zamanlar- verilse büyük adam olacam, 

Anadan üryan geldiğim bu kavgadan, 

Bir gün ben de çıkacam. 

Tamam yeterli, 

Yeterli tekmelemeyin artık. 

Hem zaten niye ki? 

Ben Mussolini değilim veya Kaddafi. 

Bakın bana izin verilse köklerimden kopacam. 

Bilhassa belirtmek isterim, 

Ben anka kuşu değilim. 

Kül olmayı bile beceremiyorum, 

Nasıl var olayım? 

Ve şimdi gelip 

Benden tüm duvarlarımı yıkmamı istemeyin. 

Ben bu duvarlarda ellerimi parçaladım. 

Ellerim parçalandı,gözlerimi kanlar bürüdü. 

Ve ben bundan bir an olsun nefret etmedim. 

Yüksek müsaadenizle belirtmek isterim. 

Şimdi gelin siz de sevin. 

Beni,parçalanmış ellerimi 

Ve hatta tüm duvarlarımı. 

Can Kızıl 

Yorumlar